خاطرات خنده دار جدید جمعه 1 خرداد 94


موضوعات
کد پیشواز ایرانسل
جوک خنده دار ارسالی
اس ام اس
فقط خنده
nod 32
عمومی
کامپیوتر و فناوری
داستان طنز
پ ن پ
سوتی خفن
اعتراف های خنده دار
جوک اصفهانی
ترفند
عکس
داستان کوتاه
آیا میدانستید؟؟؟؟
چیستان
تست هوش
ضرب المثل
فقط در ایران
ضد حال
خاطرات خنده دار
فک و فامیله داریم ؟
ترول
تحقیق
0111
د ن د

نویسندگان

لینکدونی

امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 451
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 116144
تعداد مطالب : 754
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1




خاطرات خنده دار جدید جمعه 1 خرداد 94
موضوع: <-CategoryName->


4ماه پیش ی ساعت خریدم1800000!!(ب ریال نوشتم صفراش زیاد شه^.^)
رو جعبه اش نوشته بود ساخت سوئیس!4ماهه دم درم میرم دستم میکنم باش پز میدم!!
دیروز برگردوندمش پشتشو دیدم زده:made in china

بی مروت قیافمو دیده انداخته بهم..@.@
اصن از دیروز تا حالا داغووووووووون افتادم ی گوشه!!انگار تریلی از رو قلبم رد شده..!!!



دیروز تو خیابون دیدم تو یه پورشه شاسی بلند دو تا بچه
سرشونو از تو سانروف ماشین آوردن بیرون دارن عشق میکنن
یاد بچگیای خودم افتادم.
یه همچین حسی رو تو فرغون داشتم.




به دوس دخدرمـ زنگ زدم

اونمـ داشت با هندزفری بام حرف میزد
که اگه کسی اومد اتاقش بگه دارم اهنگـ گوش میکنمـ

گرم حرف بودیم که یهـو مامانش اومدتوی اتاق گفت با کی حرف میزنی؟؟؟
دوس دخدرمم هول شد گفتــ دارم اهنگ گوش میکنم
مامانش هم گفت بده گوش کنم

هیچی دیگه الان نیم ساعته دارم آی بربیاخ بربیاخ میخونم...
مامانش هم داره میرقصـه اصن یه وعضیه



خونمون ویلایی بود یادش بخیر..اومدم تو کوچه پسرم توپ بازی کنه درحیاط باد زد بسته شد...
از اقای همسایمون کمک خواستم که نردبون اورد پسرش بره بالا پشت بوم از تو حیاط درو باز کنه ..می خواست نردبودن وبرداره که من با دلواپسی گفتم ...بر ندارین تا پسرتون بیاد پایین..
اقوی همسادمون :l
درحیاطمون:l
پسرش@_@
من :D
خانومای همساده که دورمون به سبک دهه سی جمع شده بودن :)))))))))



عاقا ما کلاس سوم ابتدایی بودیم دبستان نرجس کرج هم میرفتیم مدرسه,یه روز از طرف معلم پرورشی ما یه خانمی اومده بود با یه عامله دم و دستگاه که از ما تست صدا بگیره واسه گروه سرود بیست و دو بهمن,مارو یکی یکی صدا میکردن واسه تست صدا,از اونجایی که فامیلی من بهادری هست من اولین نفر بودم طبق لیست دفتر چون فامیلیم با (ب)شروع میشه.

من رفتم دفتر خانمه گفت یه چیز بخون.
عاقا چشتون روز بد نبینه من چشامو بستم و تو ذهنم اهنگایی که بابام گوش میدادو سرچ کردم تو مغزم تا یکی یادم اومد

اوهوم اوهوم

شروع کردم:ممممن یه پرندم ارزوووو دارم کنارررم باشی

من یه خووونه ی سرد و تاریکممممم...
خخخخخ

هیچی دیگه کلا از کلاس ما دیگه تست نگرفتن
خود خانمه هم انقدر خندیده بود کبووود بود کبووود




سوم دبیرستان که بودم یک روز یکی از بچه ها از دفتر مدرسه توپ بلند کرده بود آورده بود تو کلاس!بد توو همون کلاس توپو انداخت همه به هم شوت میکردیم!(کلا ۷نفر بودیمو ۲نفرم از پیش دانشگاهی بودن)یه دفه توپ به من رسید!از شانس بدم،من پشت به در بودم!هی ای پا اون پا میکردمو حرکت تکنیکی میزدم.یهو دیدم بچه ها یجوری شدن،یکی از بچه های پیش دانشگاهی داره از یکی از بچه ها ی ما سوال درسی می پرسه،بقیه هم کتاب می خوندن!دوتا فش دادم بشونو شروع کردم یه دفه برگشتم مدیرو دم در دیدم!گفتم این توپ اینجا چه کار می کنه!گفت گمشو بیرون بد تا دفتر پس گردنی بم زدو رسیدیم دفتر گفت حالا گمشو پایین! به خیر گذشت!



به استادم میگم : استااااااد خسته نباشید :)
برگشته میگه : اگه باشم میخوای چه غلطی بکنی؟!
من :|
ما زیر فشار امتحاناتیم...اینا چرا رد دادن؟!!!



بچه ها اون موقعی که کلاس پنجم یا سوم راهنمایی بودم مامانم و مامان دوستام خرداد ماه بهم میرسیدن میگفتن بچم ماشاالله تیز هوشه ولی اگر ازمون تیزهوشان قبول بشه من که نمیذارم بره از زندگی عقب میمونه ادم به دور میشه و از این حرفا؛
بعد تو خونه پوستمونو میکندن که این همه خرجت کردم باید بری تیزهوشان؛
ما که قبول نمیشدیم دوباره شهریور همو میدیدن میگفتن اره ماشاالله قبول شد نذاشتم بره

بعدشم میومدن خونه کلی غر میزدن که فلانی رو دیدم گفت بچش تیزهوشان قبول شده منم برای حفظ ابروت گفتم فبول شدی بدبخت

طفلکیا خبر نداشتن ما خودمون زودتر اطلاعاتو رد و بدل کردیم




یادش بخیر ،سر کلاس فیزیک بودیم ،بنده خدا دبیر هم داشت درس لوله های صوتی و موج واین جور چیزا رو میداد. این بنده خدا هم ،آدم حسابیه و کلاسش از ماها خیلی بالاتره...
خلاصه ،پرسید کسی از شما ها موسیقی کار می کنه ، مثلا گیتار یا فلوت ؟؟؟...
گفتم:من///...
گفت: واقعا ؟؟؟چی؟
گفتم: همه چی ...دبه ترشی ، پشت قابلمه ، سینی...بیشتر سازای ضربه ای ....
و در آن لحظه به قول ظریفی ،کلاس پکید....

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: javad تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:خاطرات خنده دار"خاطرات خنده دار جدید" جمعه 1 خرداد 94 "خاطرات"94"94"1394",

مطالب گذشته

·

شارز رایگان ایرانسل 5اذر ارسال در : 1394/09/05 13:25

·

مراحل مهمانی دادن ایرانی ها ارسال در : 1394/09/01 16:46

·

جوک جدید ارسال در : 1394/09/01 16:41

·

شارز رایگان ایرانسل 27 مهر ارسال در : 1394/07/27 08:15

·

شارز رایگان ایرانسل 28 شهریور ارسال در : 1394/06/28 08:20

·

جم رایگان ایرانسل 21 شهریور ارسال در : 1394/06/21 19:03

·

شارز رایگان 1شهریور ارسال در : 1394/06/01 13:47

·

سیم کارت رایگان ایرانسل 31مرداد ارسال در : 1394/05/31 13:12

·

شارژ ایرانسل 31مردادماه ارسال در : 1394/05/31 12:13

·

شارز رایگان ۲۷مرداد ارسال در : 1394/05/27 15:54

·

شارژ جدید ایرانسل مرداد ماه ارسال در : 1394/05/19 17:17

·

شارژ رایگان ایرانسل 19مرداد ارسال در : 1394/05/19 17:13

·

تخفیف ویژه شارژ همراه اول ارسال در : 1394/05/17 19:51

·

شارژ رایگان همراه اول ارسال در : 1394/05/17 19:50

·

تخفیف اینترنت ایرانسل 17 مرداد 94 ارسال در : 1394/05/17 19:48

·

جوک ارسال در : 1394/05/15 10:11

·

شارژ رایگان ایرانسل 14مرداده ارسال در : 1394/05/14 20:42

·

شارژ رایگان ایرانسل 14مرداد ارسال در : 1394/05/14 20:41

·

شارز رایگان 12 مرداد ارسال در : 1394/05/12 19:47

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم با نظر دادن به مطالب به بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید

آرشیو مطالب

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش همه چیز و آدرس javad0111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب
طراح قالب ملودیوس

javad0111
قدرت گرفته از : BLOGFA.COM
طراح قالب: ملودیوس